اخبارپنج گنجرسانهرودبارجنوبفاریابقلعه گنجمکرانمنوجان

جزئیات قتل محمد احمدی ریاست بانک ملت شهرستان منوجان

جزئیات قتل محمد احمدی

– جزئیات قتل محمد احمدی – رئیس بانک ملت شهرستان منوجان به قتل رسید

به گزارش صدای جاز ، طی اخبار واصله از منابع آگاه ، محمد احمدی ریاست بانک ملت شهرستان منوجان شب گذشته در مسیر بندرعباس به ضرب گلوله توسط افراد ناشناس به قتل رسیده است

قتل محمد احمدی
محمد احمدی

اخبار حاشیه‌ای قتل – فوت مشکوک در منطقه حسنلنگی /کشف جنازه در لکسوس

به گزارش کنارصندل، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از بررسی زوایایی پنهان فوت مشکوک احدی از شهروندان در منطقه کهور کلاغی از توابع حسنلنگی بندرعباس خبرداد.

سرهنگ”عبدالمجید کرمی”گفت: ماموران پلیس اگاهی استان شب گذشته از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره فوت مشکوک در محدوده روستای کهور کلاغی از توابع حسنلنگی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اگاهی پس از حضور در محل مشاهده کردند فردی حدودا ۴۵ ساله داخل یکدستگاه خودرو لکسوز فوت شده که با بررسی های دقیق میدانی هیچ گونه آثار و علایم دال بر حمله مسلحانه به متوفی مشاهدذه نگردید که با هماهنگی مقام قضایی جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و با تلاش های صورت گرفته خانواده وی نیز که اهل منوجان کرمان هستند شناسایی و به پلیس اگاهی دعوت شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به انتشار اخبار حمله مسلحانه و قتل در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بررسی هاو اقدامات تخصصی لازم مبنی بر علت فوت توسط پلیس و پزشکی قانونی در حال انجام است که به محض دریافت پاسخ از مبادی مربوطه، علت تامه فوت متوفی اعلام خواهد شد./ خبر هرمزگان


دستگیری قاتلان مرحوم محمد احمدی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:
شناسایی و دستگیری عاملان قتل مردی ۴۸ ساله در هرمزگان
سردار جعفری از شناسایی ودستگیری سه نفر از عاملان قتل مردی ۴۸ ساله در استان هرمزگان خبرداد و گفت: قاتلین در فاصله زمانی کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مکران از بندرعباس، سردار “غلامرضا جعفری” در گفتگویی خبری عنوان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل فردی ۴۸ ساله در داخل خودروی سواری لکسوس در ورودی روستای “کهورکلاغی” از توابع بندرعباس، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به همراه کارشناسان بررسی صحنه جرم ، کلیه اقدامات قانونی درجهت نمونه برداری و اثر برداری از خودرو و جسد مرحوم انجام و اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات میدانی کارآگاهان درجهت کشف قتل و شناسایی عامل یا عاملان وقوع قتل در دستور کار قرارگرفت.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: درفاصله زمانی کمتر از ۷۲ ساعت ۲نفر از عاملان قتل به همراه همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل شناسایی و پس از انجام تعقیب ومراقبت در یک عملیات منسجم وغافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار جعفری گفت: در تحقیقات بعمل آمده مباشر در قتل به بزه ارتکابی اقرار و معترف شد که یک کارگر ساختمانی بوده و برای فردی به نام “ح ی” به مدت ده سال کار ساختمانی انجام می دهد وچون وی به متهم وعده وجه نقد و پست سرکارگری داد به وی کمک کرده و با اسلحه کلت کمری در حالی که مقتول در داخل خودرو خواب بوده یک تیر به سر مقتول شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته متهم دیگر پرونده نیز در اعترافات خود معترف شد که با مقتول از قبل اختلافاتی داشته وچون او یکبار قصد جان وی را کرده تصمیم به قتل وی گرفته وچون همسرش با وی اختلاف داشت این موضوع را به او اعلام کرده است.


مطالب مرتبط:

آخرین اخبار مربوط به امیرحسین کودک گمشده منوجانی به همراه فیلم و عکس

تاریخ برگزاری آزمون تصدی امر قضا ویژه جنوب شرق کشور

آموزش پرداخت قبوض برق جنوب استان کرمان به همراه دانلود اپلیکیشن

ماجرای گم شدن جوانی از روستای بوینگ در جازموریان و نجات معجزه آسای او

 

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا