اخبارپنج گنججازموریانرودبارجنوبروستای بوینگزهکلوتفاریابقلعه گنجکمپین جازموریانکهنوجمنوجان

ماجرای گم شدن جوانی از روستای بوینگ در جازموریان و نجات معجزه آسای او

ماجرای گمشدن در جازموریان

ماجرای گمشدن در جازموریان – دامدار گمشده روستای بوینگ از توابع بخش جازموریان پیدا شد.

در تاریخ ۱۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸ دو جوان از اهالی روستای بوینگ برای برگرداندن دام های خود از مراتع جازمویان راهی سفری سخت می شوند.

بعد از پیدا کردن دام ها با خود تصمیم می گیرند که یک نفر موتور سیکلت را بیاورد و دیگری دام ها را به سمت آب ببرد، مردی که قرار بود گاو و احشام دیگر را به سمت آب ببرد نزدیکی های غروب به آب می رسد و منتظر رفیق خود می ماند اما غافل از اینکه فردی که قرار بود با موتور بیاید موتورش خراب می شود. از طرف دیگر او اصلا با جازموریان آشنا نیست و راه را نمی شناسد همین مسئله باعث می شود او راه را اشتباه برود و کیلومترها از خانه دورتر شود.

نزدیکی های ساعت ۳ بامداد جوان گمشده متوجه آنتن گوشی می شود و سریعا به خانواده اطلاع می دهد که بنده حتی نای حرف زدن ندارم و گمشده ام و نمی دانم الان کجا هستم بدادم برسید. مراتب به گوش مردم و مسئولین می رسد و یک اکیپ از زهکلوت و مسئولین و حلال احمر تشکیل شده و شروع به گشتن در جازموریان می کنند. بعد از مدتی موتور او را پیدا می کنند ولی اثری از او نمی یابند. لوازم دیگری مثل کفش و بیسکویت و … نیز با فاصله های چند کیلومتری نیز یافت می شوند اما اثری از او نیست.

در اوج ناامیدی و بُهت مردم تماسی از طرف شخصی ناشناس به گوشی خانواده فرد گمشده گرفته می شود، چوپانی از اهالی قلعه گنج او را که آخرین نفس های زندگی را می کشید پیدا می کند و با خانواده او تماس می گیرد و می گوید که فرد گمشده شما را پیدا کردم و به مکانی امن برای کمک برده ام . عکس زیر مربوط به چوپانی است که جوان گمشده بوینگی را نجات داد.

ساربانان بلوچ
چوپان فداکار

واقعا چرا باید این جوان با وجود خطرات احتمالی فراوان بازهم برای چرای دام خود به آنجا برود . البته که هر کس جان خود را دوست دارد اما شاید او ناچار بوده یا راهی دیگر برایش باقی نمانده بود و از سر ناچاری دل به این سفر زده . سالانه چندین نفر در تالاب خشک شده جازموریان گم می شوند که معمولا اکثرشان جان خود را از دست می دهند.

 

مطالب مرتبط:


آخرین اخبار مربوط به امیرحسین کودک گمشده منوجانی به همراه فیلم و عکس

شهر جازموریان و پتانسیل های کشاورزی و اقتصادی که باید معرفی شود

مستند روستای بوینگ بخش جازموریان و معرفی پتانسیل های این روستا

هنرنمایی خواننده روشندل جازموریانی رحمان فرامرزی نمداد به همراه ویدیو

مکان های گردشگری جازموریان و حاشیه آن که هر مسافری را به وجد می آورد

مدیر

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد / وجود نازکت آزرده گزند مباد

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا