رودبارجنوبنخبگان

گفتگوی نشریه جازموریان با آقای مهدی بهرامی مرد خستگی ناپذیر رودبارجنوب

گفتگوی نشریه جازموریان با مهدی بهرامی

گفتگوی نشریه جازموریان با مهدی بهرامی ، مهدی بهرامی نیکخو از فرهنگیان خوش نام شهرستان رودبارجنوب است که حالا دیگر از او بعنوان یک خیر و منشا کارهای خیر یاد می کنند.به بهانه خدمات صادقانه و بی منتی که برای مردم شهرش انجام داده با وی گپ و گفتی داشتیم که از نظر می گذرد؟مهدی بهرامی می گوید: من اصالتا اهل روستای عباس آباد هستم. روستایی در حاشیه هلیل رود در زمان تحصیلم، این روستا بسیار محروم بود و از حداقل امکانات نیز برخوردار نبود و به همین علت بعدها تصمیم گرفتم برای برای عمران و آبادانی آنجا تلاش کنم و از آنجایی که نیتم خیر بود سرانجام به خیرینی برخورد کردم که اهدافی همانند من داشتند.

مهدی بهرامی خود را خیر نمی داند!

او می گوید من فقط نماینده آنها هستم و با آنان همکاری می کنم و به لحاظ ارتباط چنیدین ساله و اعتمادی که حاصل شده کارهای خیرین بزرگوار را انجام می دهم. بهرامی می گوید:خیرین و گروهای جهادی زیادی تاکنون در شهرستان حضور پیدا کرده اند مانند، گروه های جهادی فداییان عدالت، طریف الحسین، منادیان رحمت و موسسات خیریه مانند بنیاد خیریه امام موسی صدر، انفاق ثلث، آیین روشن و … که بنده با همه آنها همکاری کرده ام …… افتخار می کنم که بخشی از امورات آنها که باهدف خدمت به خلق خدا و مردم محروم رودبار صورت می پذیرد را انجام می دهم.

بیشتر بخوان: معرفی صنایع دستی جنوب کرمان و پروژه مردم نهاد داز دوچ

بهرامی بروکراسی های اداری ، عدم وجود امکانات مانند آب و برق و عدم همکاری بعضی از اهالی و مسئولین روستایی را از جمله دلایل کندی کار می داندو می گوید: بایستی مسئولین ارشد شهرستان نسبت به این موضوع حساسیت به خرج دهند تا خیرینی که با هدف مثبت و خداپسندانه به شهرستان ورود پیدا می کنند به اهداف خود که همان خدمت به خلق خداست دست یابند. مهدی بهرامی در پاسخ به سوال خبرنگار جازموریان در خصوص فعالیت در زمینه متفاوت نیز اینگونه می گوید: گروهای جهادی طریق القدس و فدائیان اسلام در حوزه ساخت مسجد فعالیت دارند و موسسه خیریه امام موسی صدر نیز ساخت خانه برای ایتام را در دستور کار خود قرار داده اند .

سخن آخر

به گفته آقای مهدی بهرامی تاکنون میلیاردها تومان برای ساخت مدارس هزینه شده و حداقل ۳۰ مسجد در سطح شهرستان رودبار ساخته شده است.مهدی بهرامی از مسئولین شهرستان و برخی ساکنین روستاها که با گروهای خییر همکاری داشته اند قدردان می کند نشریه جازموریان ضمن عرض خداقوت به این جوان خستگی ناپذیر و تقدیر از خیرین حاضر در شهرستان رودبارجنوب متعهد می گردد در شمارهای آتی به تشریح عملکرد چندساله گروهای خیر و فعالیت های نمایده آنان بپردازد.(گفتگوی نشریه جازموریان با مهدی بهرامی)

 

منبع: نشریه جازموریان

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا