اخبارپنج گنججازموریانجنوب شرقرسانهرودبارجنوبزهکلوتفاریابقلعه گنجکهنوجمنوجان
موضوعات داغ

سخنرانی سروش صلواتیان در تدکس اصفهان درباره مردم فراموش شده حاشیه جازموریان

سخنرانی سروش صلواتیان

سخنرانی سروش صلواتیان – سروش صلواتیان کیست؟

سروش صلواتیان یک خیر ایرانی است که از صفحه اینستاگرام شخصی خودش برای پایان دادن به فقر برای مردم فراموش شده حاشیه تالاب جازموریان استفاده کرده است. او در تدکس اصفهان ۲۰۱۹ از فراهم کردن شرایط تحصیل برای کودکان تا ساخت بستری برای ایجاد کسب و کار پایدار برای محلی ها گفت. او کارش را در سال ۹۶ آغاز کرده و از آن زمان تاکنون دهها هزار نفر در این مسیر با او همراه شده اند.

معرفی سروش صلواتیان
سروش صلواتیان

تداکس چیست؟

تداکس مجموعه ایی از چندین سخنرانی افراد متفکر و متخصص در حوزه های گوناگون است که ایده ها، تجربیات و دانش خود را با زبانی ساده و جذاب و فارسی در اختیار همگان قرار می دهند و در کنار این سخنرانی ها، رخداد های جنبی متفاوت برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

تداکس اصفهان
تداکس چیست

تلاش های آقای صلواتیان برای مردم و منطقه جازموریان واقعا قابل ستایش و ستودنی است اما گاها از رسانه های دیگر به شدت در مورد این منطقه اغراق می شود، فقر در منطقه جنوب کرمان بر هیچ کس پوشیده نیست اما اینکه ما به جای کار و زدودن گرد فقر از مردم منطقه به توضیح بیش از حد درمورد آن بپردازیم شاید ناخواسته در حق همین مردم ظلم شود.

آقای علی اصغر پوربهزادی عضو هیات علمی و رئیس سابق دانشگاه آزاد کهنوج و منوجان در این رابطه می گویند

از فقر و فقرزدایی بگویید،واقعی گزارش دهید،سیاهنمایی نکنید ،چهل سال نظام اسلامی و دولت های مختلف برای رشد و توسعه زهکلوت و قلعه گنج در حد توان خدمت کرده اند،همه این خدمات را یکجا به نام خود مصادره نکنید و همه قلعه گنج را به پنج سال اخیر نسبت ندهید. با کوبیدن بر طبل فقر آبروی ما رو نبرید و هویت و اصالت جنوبی ما را مخدوش نکنید. اگر نمی توانید دستگاه تبلیغات یک طرفه خود را متوقف کنید،لااقل ما را با فقرمان تنها بگذارید. ماه عسل شما و ماه عزای ما.با دوستمان فقر می نشینیم و فقیرانه دوباره چشم به در می دوزیم شاید…. قلعه گنج ماه عسل مستکبران

مشاهده آنلاین سخنرانی سروش صلواتیان

 

 

مطالب مرتبط:

معرفی شهدای جازموریان زهکلوت همراه با عکس و بیوگرافی کوتاه

جزئیات کامل سیل در جازموریان و رودبارجنوب استان کرمان

تصاویری از رمشک روستای زیبا در جنوب استان کرمان

میل فرهاد در شمال جازموریان تکه ای از سیاره ای دیگر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا