پنج گنج

کشته شدن مسافر بامری در درگیری

کشته شدن مسافر بامری

شهادت حافظ امنیت در جازموریان

صبح امروز یک سرباز وظیفه در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان جازموریان استان کرمان به شهادت رسید.
شایان ذکر است، در این درگیری یک سرباز وظیفه نیز زخمی و شرور معروف (م.ب) کشته شد.

شهادت مامور جان برکف پليس در کرمان

فرمانده انتظامي استان کرمان از درگيري ماموران يگان تکاوري رودبار جنوب با اشرار مسلح خبر داد و گفت: طي اين درگيري يک نفراز اشرار سابقه دار به هلاکت رسيد و در اين درگيري سرباز وظيفه يونس محمدي به شهادت رسيد

سردار “فرشيد” گفت: صبح امروز بيست و چهارم اسفند ماه ماموران يگان تکاوري ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پايش خودروهاي عبوري در حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودروي سواري مشکوک و دستور ايست دادند.

وي افزود :  پس از دستور ايست ماموران يگان تکاوري خودرو اقدام به تير اندازي نموده و طي اين درگيري سرباز وظيفه “يونس محمدي” به شهادت رسيد و سرباز وظيفه “اميد رضا دستجردي” از ناحيه دست و پهلو مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

اين مقام ارشد پليس با بيان اينکه در اين درگيري يکي اشرار سابقه دار به هلاکت رسيد و يکي ديگر از اشرار مسلج دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پليس تمام توان خود را براي حفظ امنيت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار “فرشيد” با اشاره به سابقه شرارت و نا امني، گروگانگيري و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسيده در منطقه جنوب شرق کشور بيان داشت: دو قبضه سلاح جنگي کلاشنيکف و مقاديري مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامي استان کرمان ضمن تبريک و تسليت شهادت شهيد گرانقدر شهيد”يونس محمدي” به پيشگاه مقدس حضرت وليعصر(عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به اين که حال همرزم مصدوم بستري در بيمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشييع پيکر مطهر اين شهيد عزيز متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیج خبری صدای رودبارجنوب

فیلم های صحنه درگیری

 

مطالب مرتبط:

مستند عیدوک بامری و قاسم سلیمانی کیفیت بالا

شهرستان جازموریان در برنامه چراغونی ایران

زندگی نامه شهید بسیجی رمضان قنبری

دانلود آهنگ گردان قنبر ناروئی با لینک مستقیم

‫4 دیدگاه ها

  1. شیرمرد سردار شهادتت مبارک
    دولت از خاندان عیدوک میترسه به همین دلیل با نامردی اونارو شهید میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا