آهنگ بلوچیآهنگ بندریآهنگ محلیتلویزیون رودبارزمینقنبر ناروییموزیک ویدیو

دانلود موزیک ویدیو جدید قنبر نارویی به صورت زنده با لینک مستقیم

دانلود موزیک ویدیو جدید قنبر نارویی

دانلود موزیک ویدیو جدید قنبر نارویی – در کرانه های رود باستانی هلیل,که از ارتفاعات جنوب کرمان کهن سرچشمه می گیرد و به حوزه ی آبریز جنوب کرمان میپیوندد,از دیرسال مردمانی زندگی می کنندبا تنوع اقلیمی,فرهنگی,و شیوه ی زیستی که همواره تاریخ,تمدن,ادب,هنر و میراث معنوی ایران زمین وامدار آنهاست.
بخش مهمی از این ناحیه اقلیم”رودباربزرگ”در بر می گیرد که نواحی رودبارجنوب,فاریاب,کهنوج,منوجان,قلعه گنج,وبخش هایی از جیرفت و عنبرآباد را شامل می شود. رودبار زمین به دلیل همجواری با استانهای هرمزگان و بلوچستان همواره در تبادلی فرهنگی با این دو ناحیه همسایه بوده است.

و” قنبر نارویی ” هنرمند نامی رودبارجنوب و مناطق همجوار که سالیان بسیاری با”چنگ” (قیچک) و آواز خود, راوی ترانه های سرزمینش بوده است . او با شناختی عمیق از زبان, ریشه ها و فرهنگ این زیست بوم و همچنین تسلط و تبحرش در اجرای موسیقی جنوب کرمان, بلوچستان, و هرمزگان, ترانه های این مجموعه را گرم و بیاد ماندنی اجرا کرده است ..

ویدیو مربوط به این پست

دانلود ویدیو از سایت آپارات

 

مطالب مرتبط:

دانلود آلبوم ۲۰۱۹ قنبر نارویی با سرعت بالا و لینک مستقیم

دانلود آهنگ تفنگ قنبر نارویی با لینک مستقیم و سرعت بسیار بالا

دانلود فول آلبوم دشتی قنبر نارویی خواننده محبوب رودبار جنوب

دانلود آهنگ جدید زمونه زمونه قنبر ناروئی با لینک مستقیم

‫3 دیدگاه ها

  1. متاسفم برای کسانیکه به کارقنبرک را هنر وخودش را هنرمند می دانند.اگر هنر وهنرمند این است که باید فاتحه هر دوراخواند.او فقط صدایی داردوتمام اهنگ هایی که می خواند نه تنها ازخودش نیست بلکه نه محتوایی دارد ونه معنایی.فقط جیغ میزند وهی اسم افراد در جلسه را به اهنگش برای چاپلوسی می برد.که بعضی از جاها حتی باعث تغییر معنی شعرواگر دقت کنید بی احترامی به افراد.

  2. سلام قنبری ناروی دائم زنده است بهترین خواننده رودبارجنوب عزیزی قنبرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا