آهنگ بلوچیآهنگ محلیموسقی محلی

دانلود آهنگ بی کلام بلوچی مخصوص صدای زنگ موبایل

آهنگ بی کلام بلوچی

آهنگ بی کلام بلوچی

آهنگ بی کلام بلوچی ،همانند مردمانش سرشار از عشق، آرامش و سادگی است. گوش دادن به آن انسان را به عمق تاریخ می برد چرا که با گذشت سال ها موسیقی بلوچی مانند موسیقی سنتی سایر نواحی کشور تغییر چندانی در آن به وجود نیامده است و اگر هم تغییر کرده به شکل بسیار جزئی بوده است.اگر از علاقه مندان به آهنگ بی کلام بلوچی هستید و به دنبال آهنگ زنگ یرای موبایلتان می گردید توصیه می کنم آهنگ های زیر رو از دست ندید.

بلوچ تعلق خاطر شدیدی به موسیقی دارد. با موسیقی متولد میشود و به هنگام مرگ نیز از آن جدایی ندارد. زیبا ترین احساس و عمیق ترین دردها و شورانگیزترین داستانهای عشقی و حماسی را، نیمی به زبان گفتاری و نیمی به زبان موسیقی بیان می کند. آنجا که احساس به ژرفای دریا و غمی به عظمت صحرا در قالب جسمش به حرکت می آید. آنجا که زبان گفتاری اش از بیان فرو می ماند، با زبان موسیقی به فغان میآید.

آنجا که از تشکر آمیخته با احترام و هیجان در برابر آفریدگاری که فرزند به وی عنایت کرده عاجز می شود به موسیقی روی می آورد. آنجا که غم از دست رفته ای بجانش چنگ می اندازد، سوزناکترین مرثیه را، نه با زبان شعر بلکه با بیان موسیقی می سراید. حاصل آنکه موسیقی می سراید. حاصل آنکه موسیقی مقام خاصی در زندگی بلوچ یافته و با زندگی وی پیوندی عمیق خورده است ولی آنچه امروز در این منطقه می شنویم با موسیقی اصیل بلوچ تفاوت دارد.


دانلود بلوچی ۱


دانلود مست


دانلود سنتی


دانلود بلوچی ۱


دانلود سنتی ۱


دانلود عشق


دانلود عاشقانه


دانلود بلوچی هندی


دانلود کلاسیک


مطالب مرتبط:

لطفا در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید

‫2 دیدگاه ها

    1. با سلام این مجموعه برای صدای زنگ موبایل می باشد برای دانلود آهنگ های بی کلام از قسمت جستجوی سایت آهنگ های بی کلام هندی و بلوچی را دانلود کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا