آموزشاخبارپنج گنجرسانه

آموزش کسب درآمد از ۷۰۳۰ به روشی ساده و آسان از طریق خرید شارژ

آموزش کامل کسب درآمد از ۷۰۳۰

آموزش کسب درآمد از ۷۰۳۰

۷۰۳۰ دقیقا چگونه کار می کند؟

۷۰۳۰ خدمات خود را در قالب وب سایت و اپلیکیشن ارائه می دهد و مدل تبلیغاتی آن برپایه شبکه های اجتماعی و مکانیزم های طبیعی بازار است به این صورت که هزینه تبلیغات به جای استفاده در روش های متداوئل و سنتی مانند تلویزیون، بنر، بیلبورد و … از طریق دعوت مشتریان جدید توسط مشتریان فعلی و تقسیم سود بین بازاریان و تبلیغ کنندگان انجام می پذیرد. هفتاد سی، ۷۰ درصد از سود خود را به کاربران، فعالان و معرفن اختصاص می دهد.

چگونه از ۷۰۳۰ استفاده کنم ؟

با وارد کردن شماره تلفن تان در سامانه هفتاد سی، ظرف چند ثانیه می توانید عضو شوید. در صورتی که ۷۰۳۰ را به شخصی معرفی کرده هنگام ثبت نام یا بعد از ان می توانید شناسه ایشان را وارد نمایید. در ادامه ، ضمن اینکه می توانید خریدهایتان را انجام دهید می توانید آن را به دوستانتان یا مخاطبین یا فالوئرهایتان معرفی کرده و شبکه مدعوین خود را تشکیل دهید.

ویدیو آموزش ثبت نام :

۷۰۳۰ مناسب چه کسانی است ؟

شما از ۷۰۳۰ می توانید به عنوان شغل دوم نیز استفاده کنید. البته هرچه که میزان افراد دعوت شده شما بیشتر باشد به همان میزان درامد شما نیز افزایش خواد داشت. شما می توانید لینک دعوت و یا شناسه خود را در کانال ها و شبکه ها مجازی که دارید به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری را جذب نمایید.

درآمد من چگونه پرداخت می شود؟

با وارد کردن شماره شبا در فرم ثبت نام ، به شرط رسیدن درآمد شما به حد نصاب معینی، درآمدتان به صورت ماهیانه به حسابتان واریز می گردد.

آیا ۷۰۳۰ قانونی است؟

بله، بازاریابی به این شیوه هم اکنون در سایر حوزه ها مرسوم بوده و درحال انجام می باشد. سایت ۷۰۳۰ مجوز نظارت بر کسب و کارهای دیجیتال وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز مجوز مرکز ساماندهی رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد را دریافت کرده است.

مجوزها: برای مشاهده کلیه مجوزهای قانونی فعالیت ۷۰۳۰ میتونید به این آدرس مراجعه کنید

چگونه درآمد زایی کنم ؟

شما ضمن اینکه خریدهای خود را از طریق سیستم بهینه ۷۰۳۰ انجام دهید، با معرفی لینک و سامانه ۷۰۳۰ به دوستانتان از طریق مختلف ، درصورتی که آنها هنگام ثبت نام کد شما را وارد کنند، به شبکه مخاطبین ۷۰۳۰ می پیوندید و شما نیز از این موضوع مطلع خواهید شدکه در صود حاصل از تراکنش آنها سهیم می شوید. مقدار سود اختصاص یافته در این مورد ۱۰ درصد از سود تراکنش کاربران جذب شده از سوی شماست

ویدیو آموزش ساخت کد معرف و شروع درامد:

 

 

مطالب مرتبط:


آموزش پرداخت قبوض برق جنوب استان کرمان به همراه دانلود اپلیکیشن

تفاوت گویش شمال و جنوب کرمان همراه با مثال و تاریخچه

آموزش ساخت عکس ۳ در ۴ فوری به همراه بهترین روتوش برای آن در پنج دقیقه

آموزش شکستن قفل گوشی ال جی LG K10 , K8 , K7 به ساده ترین حالت ممکن

 

مدیر

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد / وجود نازکت آزرده گزند مباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا