آموزشپنج گنجقلعه گنجکنکورینخبگان

گفتگو با علی نظری نخبه جوان قلعه گنجی و متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز

گفتگو با علی نظری

گفتگو با علی نظری

گفتگو با علی نظری – وقتی شاهد موفقیت جوانی از جوانان جنوب کرمان باشیم احساس خوشحالی مان صدچندان می شود زیرا می دانیم که این جوان با چه سختی‌ها و کمبودهایی روزگار تحصیل خود را پشت سر گذارنده تا به این نقطه از موفقیت رسیده است.
بخش چاه دادخدا قلعه گنج از جمله مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشورمان است اما در این منطقه جوانان نخبه و مستعدی هستند که علیرغم کمبود امکانات تحصیلی و آموزشی اما با اراده و هوش و استعداد سرشار خودشان توانسته اند بهترین مدارج علمی پزشکی را طی کنند و در دانشگاه های برتر کشور تحصیل نمایند دکتر علی نظری جاز از جوانان روستای کلات مالک در بخش چاه دادخدا قلعه گنج است که دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به پایان رساند و اخیرا جزو قبول شدگان رشته تخصصی قلب و عروق دانشگاه شیراز می باشد.
رودبارزمین به پاس قدردانی از زحمات این جوان فعال که وی را به این درجه رسانیده است با او گفتگوی کوتاهی انجام داده است.

خودتان را کامل معرفی کنید و از خانواده خود برایمان بگوید؟

علی نظری هستم متولد ۱۳۶۹ روستای کلات مالک بخش چاه دادخدا پدرم و مادرم کشاورز بودند و از راه کشاورزی و دامداری معیشت میگذراندیم هشت خواهر و برادر هستیم . من نه ساله بودم که پدرم را از دست دادم و از نعمت پدر محروم شدم و تمامی زحمات نگهداری و تحصیل و تامین معیشت ما به دوش مادرم بود و مادرانه برایمان سوخت تا ما بزرگ شدیم. دوران راهنمایی و ابتدایی را در روستای کلات مالک بخش چاه دادخدا گذراندم و دوران دبیرستان را در مدرسه نمونه دولتی امام خمینی شهرستان کهنوج به پایان رساندم . در سال ۸۸ در رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قبول شدم و درسال ۱۳۹۵ تحصیلات پزشکی عمومی خود را در این دانشگاه به پایان رساندم و خدمت سربازی را به عنوhن پزشک در درمانگاه خاتم الانبیا جیرفت گذراندم.
امسال در آزمون تخصصی پزشکی شرکت کردم و با رتبه ۲۹۰ کشوری در رشته متخصص قلب و عروق دانشگاه شیراز پذیرفته شدم

موفقیتم را به بنیاد صدر اهدا می کنم

موفقیتم را به بنیاد صدر اهدا می کنم که زحمات زیادی برای دانش آموزان روستاهای محروم چاه دادخدا متحمل می شوند و یکی از آن بچه ها من بودم من تمام این موفقیت ها را مرهون زحمات مادرم هستم و این موفقیت را به ایشان و همسرم که در تلاش و و رسیدن به هدف کنارم ایستادند و خانواده مهربانم و همشهریان عزیز قلعه گنجی ام به ویژه بنیاد خیریه صدر اهدا می کنم و زحمات و تلاش های بسیاری را مسئولان این بنیاد خیریه در حق دانش آموزان روستاهای محروم بخش چاه دادخدا متحمل شدند و رسیدگی کردند تا دانش آموزان به خاطر هزینه پوشاک و کفش و دیگر ملزومات تحصیل از مدرسه و تحصیل بازنمانند و من یکی از آنها بوودم . مجددا تشکر می کنم و همه تلاشم این است که بتوانم روزی برای مردم و همشهریان خود خدمت کنم انشاالله
گفتنی است که هر ساله بین پزشکان عموم یک آزمون جامع کشوری برگزار می شود و از تعدادی که کلا حدود ۱۳ الی ۱۵ هزار نفر هستند، تقریبا ۲ تا ۲ هزار نفر قبول می شوند برای تحصیل در یک رشته تخصصی که این رشته ها به صورت خلاصه ، داخل ، جراحی عمومی ، اطفال ، مغز و اعصاب ، ارتوپدی ، کلیه مجاری ، گوش حلق و بینی ، قلب و عروق ،رادیولوژی ، چشم و طب اورژانس و غیره…

مطالب مرتبط:


حضور فاطمه و عاطفه بامری نخبگان کنکوری زهکلوت در برنامه کاملا دخترانه شبکه ۳ سیما

معرفی مرحوم باقر ابن بختیار شخصیت علمی و نویسنده جنوب استان کرمان

مصاحبه سایت دوستان سلام با مهدی میرزایی کارگردان مستند زیورک

تصمیمم را گرفته‌ام می خواهم قاچاقچی شوم نه هنرمند!؟

معرفی فرهیختگان، نخبه ها و چهرهای علمی رودبارزمین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا