زهکلوتکنکوری

گفتگو با نخبه های حوزوی و دانشگاهی شهر جازموریان …

نخبه های حوزوی و دانشگاهی جازموریان(زهکلوت)

جازموریان ( شهر زهکلوت ) با تمام کاستی ها و محرومیت هایش اما دارای جوانان و نخبه های است که به معنایی واقعی نشان دادند که هیچ چیزی نمی تواند جلوی پیشرفتشان را بگیرد. در پست امروز قصد داریم با تعدادی از این نخبه ها گفتگو کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شویم و از تجربه هایشان بیشتر استفاده کنیم…


۱- بهنام پوریانی زاده

باسلام

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:

بهنام پوریانی زاده،دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان ، خواجه نصیر الدین طوسی کرمان.

بهنام

از دوران تحصیلی خود قبل از دانشگاه بگویید:

دوران ابتدایی را در مدرسه شهید ربانی زهکلوت گذراندم،دوره راهنمایی دو شیفت بودیم هم صبح هم عصر می رفتیم (مدرسه شهید ایرانمنش)و سال اول دبیرستان به مدرسه شهید_مبارکی زهکلوت رفتم، در سال دوم رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب کردم. سال دوم و سال سوم دبیرستان خیلی معلم های خوبی داشتیم،با تلاش رتبه های خوبی در آزمون های قلم_چی کسب می کردیم اما در سال آخر به اسلام آباد(مرکز شهرستان رودبارجنوب) منتقل شدیم که باعث افت تحصیلی ما شد.

کنکور تا دانشگاه:

سال اول کنکور رتبه ای در حد دانشگاه روزانه آوردم ولی دانشگاه نرفتم خودم می خواستم برم ولی به دلیل اصرار و حمایت ها خانواده و مخصوصا داداشم یک سال دیگر تلاش کردم
رشته تجربی بودم که واقعا سخت بود ولی با اصرار برادرم که انگار خیلی براش مهم بود دوباره خواندم و رتبه خوبی آوردم و دانشگاه فرهنگیان قبول شدم .

۴ رمز موفقیتتان:

تلاش کردن و استفاده از توصیه ها و مشاوره دیگران ،استفاده از منابع خوب

۵ توصیه به جوانان:

در جهت پیشرفت و آباد سازی شهر زهکلوت با هم همکاری کنند.

۶ هدفتون بعد از اتمام تحصیل:

تمام تلاشم را در جهت آبادانی شهر زهکلوت خواهم کرد.

۷ اگر قرار بود به مسئولین شهرستان و جنوب کرمان در رابطه با این سه موضوع #نمره بدهید چه نمره ای به آن ها میدادید؟

مدیریت_جهادی:۱۳
اقتصاد_مقاومتی:۱۳
وضعیت آموزشی رفاه مردم:۱۴
جایگاه #مردم در نزد مسئولین:۱۴
و کلام اخربه تمام دانشجویان و دانش آموزان توصیه می کنم که با تلاش ،پشتکار به تحصیل خود ادامه بدهند و از پایمال شدن حقشان جلو گیری کنند .


۲-حسین رحیم پور

باسلام
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
سلام علیکم
حسین رحیم_پور متولد ۱۳۶۸
اهل جازموریان روستای میل_فرهاد
دانشجوی ترم آخرکارشناسی_ارشد حقوق جزا وجرم شناسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ،طلبه سطح ۴ حوزه علمیه خراسان و کاراموز قضاوت مشهد.

حسین رحیم_پور

شرح دوران تحصیلی:

چون روستای ما مدرسه نداشت از۶ سالگی تا۸ سالگی به مکتب خانه محلی رفتم، وبازهم مدرسه ومعلمی برای روستای ما نیامد لذا مجبور شدیم مقطع ابتدایی رو درمدرسه روستای محروم کنج کسور ( میل_فرهاد) بگذارنم .

هر روزصبح وعصر حدود ۱۰ کیلومتر روپیاده درسرما وگرما طی مسافت می کردیم وبا اوج سختی ومحرومیت این مقطع به پایان رسید سال ۱۳۸۱برای ادامه تحصیل درمقطع راهنمایی وارد مدرسه شبانه روزی شهید ایرانمنش_زهکلوت شدم و این مقطع هم به پایان رسید.

بعد ازان خدا توفیق نصیبمان کرد سال ۸۴ طلبه شدم و به مدت ۶ سال در حوزه_علمیه _کهنوج به تحصیل علوم حوزوی پرداختم ،بعداز اتمام پایه۶ به شهر قم عزیمت ومدت کوتاهی انجا ماندم ،سال ۹۰ دردانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد واقع در صحن هدایت ،حرم مطهر حضرت_علی_ابن_موسی_الرضا (علیه السلام )در رشته_حقوق پذیرفته شدم وهمزمان دروس حوزه ودانشگاه را ادامه دادم بعداز اتمام کارشناسی ، درمقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق_جزا_و_جرم_شناسی قبول شدم

رموز موفقیتتان:

عنایت خداوند متعال، خودِ محرومیت وانگیزه ناشی از محرومیت یکی از رموز موفقیت من بوده وهست وقتی خاطرات محرومیت خودم رو مرور می کنم انگیزه ای دوچندان برایم ایجاد می شود ودرپی تبدیل وضعیت و پیشرفت بودم ، برای خودم دلسوزبودم ،نصیحت دلسوزانه معلمین رو عمل کردم، توصیه یکی ازمعلمین مقطع راهنمایی راهرگزازیاد نبردم میگفت تلاش کنیدخودتان گلیم خودتان را ازاب بکشید ، دنبال حواشی زود گذرکه جزپشیمانی چیزی در پی ندارد نبودم. مجموع این عوامل ،دعای خیر #پدر ومادرواینکه سعی کردم رضا یت پدرو#مادر رو برای خودم نگه دارم…

 توصیه به جوانان یا مردم یا سخنی با مسئولین و مردم:

جوانان ودانش اموزان عزیز جازموریان، محرومیت =محدودیت نیست. به برکت این نظام مقدس ,خون شهدای عزیز وامنیتی که داریم شما می توانید . خودتون رودست کم نگیرید توکل کنید به خدا حواشی رو رها کنید .دلسوز خود خانواده ،شهر ومحلتان باشید.

 هدفتون بعد از اتمام تحصیل:

اجرای عدالت و حق طلبی،یاری مظلومان ومحرومان

اگر قرار بود به مسئولین شهرستان و جنوب کرمان در رابطه با این سه موضوع #نمره بدی نمره شون چند بود:

مدیریت_جهادی:۱۳
اقتصاد_مقاومتی:۱۰
وضعیت آموزشی #رفاه مردم:۱۱
البته این نمرات براساس مشاهدات و #عملکردی است که شاهد بودیم.

 جایگاه مردم در نزد مسئولین:

اجازه دهید سخنی به مسئولین جنوب عرض کنم : واقعا این محرومیت زیبنده #مردم جنوب کرمان نیست ، چرا دراین #نظام شکوهمند که از #ارمانهایش رفع محرومیت واجرای #عدالت است بعداز گذشت ?۰ سال هنوز شاهد اوج #محرومیت هستیم چرا ۹۰ درصد روستائیان جازموریان هنوز فاقد امکانات اولیه هستن ،همت و #مدیریت_جهادی شما رو می طلبد.

کلام_اخر:

تشکر می کنم از همه معلمین واساتید تمام ادوارتحصیلی خودم خصوصا معلمین عزیزی که درمناطق محروم وصعب العبور کوهستانی جازموریان باتحمل مشقت فراوان اما بدون منّت گزاری و دلسوزانه خدمت کردند وخدمت می کنند. برای مسوولین آرزوی توفیق خدمت وبرای شما وجوانان جازموریان ارزوی سلامتی وموفقیت دارم.


بیشتر بخوانید: اشعار شاعران رودبار جنوب، منوجان، قلعه گنج، کهنوج و فاریاب


۳- وحید سابقی

با سلام
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
وحید_سابقی دانشجوی رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه شهیدان پاکنژاد یزد (فرهنگیان)

وحید سابقی

ازدوران تحصیلی خود قبل از دانشگاه بگویید:

من دوران دبستانو تو روستای محل زندگیم گذروندم.اینم بگم که از کلاس سوم تا پنجم دبستان همکلاسی نداشتم و این کمی برام سخت بود!!!
دوران راهنمایی رو تو مدرسه شهید_ایرانمنش زهکلوت گذروندم.به جرات میتونم بگم اگه تو بعضی کتابا معلمای مسئولیت شناس تری داشتم الان وضع خیلی متفاوت بود
بگذریم مهمترین و پر فراز و نشیب ترین دوران تحصیل من دوران دبیرستان بود من تو دبیرستان دو مرحله کاملا متفاوتو گذروندم یکی سال اول‌و دوم که به علت بی انگیزه بودن و هدف نداشتن تبدیل شد به بد ترین دوران تحصیلم و یکی هم دو سال آخر دبیرستان که بهترین دوران تحصیلم بود.من دبیرستان در مدرسه شهید_مبارکی_زهکلوت درس خوندم.

کنکورتا دانشگاه:

من برای کنکور هیچ برنامه ای نداشتم تا این که به پیشنهاد یکی از دوستان کاملا #متحول شدم و با برنامه شروع کردم.
در این زمینه جا داره سپاسگذاری کنم از آقای #فرزاد_سابقی که مشاور و دوستم بود
الان که اومدم دانشگاه وسعت دیدم خیلی بیشتر شده و امیدوارم باز هم بتونم توفیق داشته باشم.
به هر حال برای من دانشگاه به هیچ وجه نمیتونه ایستگاه آخر باشه

رمز_موفقیت:

محوریت رمز موفقیت من اراده تلاش هدف و مهمتر از همه پشتیبانی بی نظیر خانوادم خصوصا دعای خیر #پدر و #مادرم بود که از همینجا دستشونو میبوسم.
در راه رسیدن به چیزی مهمترین اصل #هدف داشتنه وقتی هدفتو مشخص میکنی اون وقته که همه چیز برات مهم میشه و با برنامه ای منظم و در کنار دیگر عوامل میتونی پله به پله پیشرفت کنی و به هدفت برسی.
البته من احساس میکنم هنوز به اهدافم نرسیدم و باید ادامه بدم……….

توصیه به جوانان یا مردم یا سخنی با مسئولین و مردم:
توصیه من اینه که هیچ وقت انتظار نداشته باشن کس دیگه ای به غیر از #خودشون بهشون کمک کنه که اگرم کسی بهشون کمک کنه این کار عمقی و ریشه ای نخواهد بود و مشکلات رو به صورت دائمی برطرف نمیکنه فقط خودشون باید #اراده کنن تا بتونن موفق بشن

هدفت بعد از اتمام تحصیل:

تلاش و کوششی دلسوزانه در جهت کمک به دانش آموزان و مردم و رفع مشکلات و خدمتگذاری برای آنها

سوال آخر:

اگر قرار بود به مسئولین شهرستان و جنوب کرمان در رابطه با این سه موضوع نمره بدی نمرشون چند بود
#مدیریت_جهادی:متوسط
#اقتصاد_مقاومتی:خیلی ضعیف
#وضعیت آموزشی رفاهی مردم:تقریبا ضعیف
جایگاه مردم در نزد #مسئولین:به #ظاهر با اهمیت

کلام آخر:

پیشرفت یک جامعه بستگی به تلاش و کوشش و جایگاه علم و فرهنگ در اون جامعه داره وقتی برای علم ارزشی قائل نباشیم باید با پیشرفت خداخافظی کنیم
علم برای هر جامعه ای خوب است ولی مهمتر از آن فرهنگ استفاده از علم است

«کوشیدن بی سود بباشد به بشر ننگ
جز کوشش و دانش ز بر دانش و فرهنگ»


۴- بهنام طاهری

باسلام
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
بهنـــــــام طاهــــری
دانشجوی کارشناسی مشاوره ( دانشگاه خواجه نصــیر الدین طوسی کرمان)

بهنام طاهری

دوران تحصیلی خود قبل از دانشگاه:

دبستـــان رو در مدرسه ربانی و راهنمایی نیز در مدرسه ایرانمنش با تمام اتفاقاتش تموم کردم وارد دبیرستان که شدم دغدغه ام این بود که دنبال چی برم؟ تجربی ؟ انسانی ؟ شایدم کامپیوتر
شاید باورتون نشه ولی یه زمانی این رشته ها تو زهکلوت بود !

متاسفانه الان هیچ اقدامی برای برقراری رشته #تجربی و یا حتی سایر رشته ها در مرکز #زهکلوت نمیشه ! و ناخواسته و ناخوداگاه این شده عامل اینکه دانش اموز ما سقف اروزی های خودشو به انسانی و #فرهنگیان محدود کنه! منم بعد سه بار تغییر رشته رفتم دنبال نون که خربزه آبه ! (انسانی رو انتخاب کردم)

ازکنکور_تا_دانشگاه

بعضی از مشکلات شخصیم مصادف شد با دوران #کنکورم ! ولی بازم تلاشمو برای ساختن یه اینده که ۱۲سال درس خوندنمو به باد نده کردم !
خوشبختانه ! جو و رقابت با همکلاسیام کمکم کرد و نتیجه همون رقابت و همون وقت گذاشتــــن ها شد #رتبه ۱۰۰۱کنکور سال ۹۵
مسلمأ #معلمام انتظاری بیشتری از من داشتن و خودم هم همچنین !
ولی هر چی بیشتر پول بدی بیشتر آش میخوری
و به ازای وقتی( پول که اون موقع میتونستم بدم) که گذاشتم ، الان دارم آش میخورم!

 رمز_موفقیتتان:

۱ دعای پدر و مادر
۲ تلاش و وقت گذاشتن خودم
۳ کمک و انگیزه که معلمان عزیز بهمون دادن
۴ جو سالم و رقابتی با دوستام

توصیه به جوانان یا مردم یا سخنی با مسئولین و مردم

میشه از درس خوندن لذت برد ، اگه دانش اموزیم از وقتمــون جوری استفاده کنیم ، که حداقلش بعد از اعلام نتایج خیالمون راحت باشه ما تلاشمونو کردیم !

هدفتون بعد از اتمام تحصیل:

هدف های زیادی دارم ! ولی چارچوب کلی اهدافم مفید بودن برای جامعه است

اگر قرار بود به مسئولین شهرستان و جنوب کرمان در رابطه با این سه موضوع نمره بدی نمره شون چند بود:
مدیریت جهادی:۱۰
اقتصاد مقاومتی:۱۰
وضعیت آموزشی رفاه مردم:۱۰
جایگاه مردم در نزد مسئولین:۱۰

و کلام اخر

امیدوارم این نمرات ۱۰ بی انصافی به ۲۰برخی از مسوولین بزرگوار و نازنین نباشه! ولی نظر بنده این است آنچه شایسته زهکلوت و جنوب است دیده نمیشود و به این بهانه نیـز میخوام از آقای منصور_بامری مدیـــر آموزشگاه شهید مبارکی تشکــــر کنم به پاس زحماتی که برای ما و دانش اموزان حال حاضر جنوب میکشن ان شالله قدر این بزرگوار رو بدونیم.

و این که هستند کسانی که واقعا میتونن کمک کنن به پیشرفت_زهکلوت در خروجی دادن مدارس حدالمکان با فراهم کردن چنتا کتاب کمک اموزشی به کنکوری های عزیز کم پیدایی یه مسوول عزیزی نیز در همه عرصه ها قابل تأمله که_رفت


۵- علیرضا سابقی

باسلام
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
به نام حضرت دوست/که هر چی داریم ازاوست.
بنده علیرضا سابقی متولد ۱۳۷۴ هستم.

علیرضا دانشجو زهکلوتی
علیرضا

قبل از اینکه بخوام حرف هامو بزنم لازم به ذکر هست که بنده مبتلا به بیماری #تالاسمی هستم ،با این وجود از هدفم و تلاشم دست بر نداشته ام ،چون می دانم که خدا پشتم هستم ،و به این نتیجه رسیدم که سیرت زیبا بهتر از صورت زیبا و انسانیت شرط اولِ انسان بودن است.

دوران تحصیلی قبل از دانشگاه:

با وجود محرومیت منطقه, دوران ابتدایی خود را در مدرسه #کپری و بدون امکانات روستای چاه_علی کپری گذراندم و برای ادامه تحصیل در مقطع راهنمایی به زهکلوت مدرسه شهید_ایرانمنش رفتم و خداروشکر با وجود دوستان_خوب پیشرفت تحصیلی داشتم،
برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان رفتم هنرستان جواد الائمه شهرستان رودان(خونه پدربزرگم) .

کنکور تا دانشگاه:

با امید و توکل به خدا در دانشگاه ملی (روزانه)آیت الله خامنه ای میناب در مقطع کاردانی قبول شدم و الان ترم آخر هستم .

رمز موفقیتتان:

تلاش ،توکل بر خدا و دعای خانواده.

توصیه به جوانان یا مردم یا سخنی با مسئولین و مردم:

اول از هرچیزی روی سخنم با کسایی هست که مثل خودم مبتلا به این بیماری هستن:متأسفانه زیاد دیدم که این دوستان ناامید شدن و ترک_تحصیل کردن و گوشه گیر و منزوی شدن ،اول از هرچیزی مرگ و زندگی دست خداست نباید ناامید شد ،من الان در جامعه حضور دارم و در حال تحصیل هستم و خداروشکر از خیلی آدم های کاملا سالم جلوتر هستم و مطمئن هستم که در این راه موفق میشوم چون می دانم خداهست.

هدفتون بعد از اتمام تحصیل:

دوست دارم بیام در شهرم زهکلوت و خدمت گذار مردمم باشم اگر قرار بود به مسئولین شهرستان و جنوب کرمان در رابطه با این موضوعات نمره بدهید نمره شون چند بود:
مدیریت_جهادی:متوسط
اقتصاد_مقاومتی:بسیارضعیف
وضعیت آموزشی رفاه مردم:ضعیف
جایگاه مردم در نزد مسئولین:متوسط
و کلام اخر
از تمامی دانشجویان ،مردم و مسئولان محترم شهر میخوام که دست در دست هم بدهند تا جنوب را آباد کنیم .
هر دم درود گویم آن سرو مه لقا را
من به امید دیدار در دل امید کارم


۶- فرزاد سابقی

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

آیه ۱۱ سوره رعد است که می فرماید «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»، (خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)

هرگاه ملتی تصمیم بگیرد، اراده کند، اقدام کند، حرکت متناسب با هدفش را انجام دهد، آن وقت معجزه‌ی_اجتماعی اتفاق می‌افتد. البته در تحولات اجتماعی حق بودن کافی نیست.

خیلی اوقات امواج باطل می‌آید حق را لگدکوب می‌کند و عبور می‌کند. حق بودن به اضافه‌ی اقدام، عمل، اراده و به اضافه‌ی ایستادگی و پایداری است که آن معجزه را تحقق می‌بخشد.

فرزاد سابقی

چوب این بی تفاوتی را خودمان خواهیم خورد.

روزی خداوند به شعیب وحی کرد که من از مردم تو صدهزار نفر را عذاب می کنم هزار نفر آدم بد هزار نفر آدم خوب، حضرت شعیب سوال کرد.

این شصت هزار نفر از خوبان دیگر چه گناهی کردنده اند. خداوند جواب داد گناه_خوبان این است که با گناهکاران سازش کردند و به خاطر غضب و خشم من آنها هم خشم نکردند و هیچ نگفتند؛ در اینجا آدم های خوبِ بی‌تفاوت مساوی هستند با آدم‌های بدِ خطاکار وضع جامعه ای که (در اینجا جامعه به معنای خرد همین شهر خودمان زهکلوت است)

بعضی از ما معلمان هم که سرمان تو لاک خودمان است و مدام چهار کلمه اعتقادی خودمان رو به خورد متعلّم می دهیم و از حواشی بیهوده خارج نمیشویم
مامور فلان اداره و دستگاه هم که در پی سوژه ای برای خودنمایی است. کارمند، پشت میز خوابش برده کسی نیست بیدارش کند.

تازه این وضع و حال تحصیل کرده های ماست ( بعضی ازمردم عادی که منتظرن چه موقع راه باز میشه بارشونو به مقصد برسونن..و هرکدوممون به نحوی سر در گریبان فرو بردیم و همین ما بیسوادان از دماغ فیل افتاده با یه پرستیژ_خاص و باکلاس دم از تغییر و دگرگونی و تحول هم میزنیم جالب تر اینکه گاها خودمون سر از پا نمیشناسیم که چه؟ فلان شخص بومی مسئولیت گرفت بدانیم تنها بومی بودن کفایت نمیکند تخصص، تعهد، تجربه و توان کاری از ملاک های اصلی و ضروری است.

از_ماست_که_بر_ماست

نخیر_جانم آش همین آشه و کاسه همون تا وقتی که یاد نگرفتیم از حقوقمون دفاع کنیم و یقه فلان مسئول تنبل بی عرضه را بگیریم و دادخواستش کنیم و خودمون نسبت به حقوقمون واقف باشیم و سازنده سرنوشت جامعه خود باشیم.

حال_جامعه_ما_اصلا_خوب_نیست جامعه و منطقه ما جنوبیها تنها زمانی از این بیماری سخت رهایی می یابد که تک تک مردمان به تربیت نفس خویش و بالابردن سطح سواد علمی خویش بپردازند.

و البته بازهم ناگفته نماند که اندک افراد دلسوز بومی هم که با اراده های قوی و نیت صالح که تربیت یافته منطقه هستند شامل ضرب المثل “یک دست صدا ندارد” خواهند شد و در سیستم بی رحم حاکم به ناچار هضم میشوند چرا که هنوز رهبریت اکثر سیستمی به دست بیگانگان و یا بیسوادان جاه طلب منعت طلب است.

پس واجب بر یکایک ما مردم است که همگی به دست به دست هم دهیم تا میهن خویش…. و این میسر نمیشود مگر با تحصیل،تحقیق بالابردن سطح اطلاعات فردی، جمعی پس تا زمانی که به خود نیامده ایم و سرِمان را از زیر برف بیرون نیاورده ایم و تغییر را شروع نکرده ایم انتظار_معجزه بیهوده است.


۷-منوچهر بوئینگی

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید: منوچهر بویینگی نژاد دانشجوی کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه خواجه_نصیر الدین کرمان.

منوچهر بویینگی نژاد

ازدوران تحصیلی خود قبل_از_دانشگاه برایمان بگویید:

دوران دبستان را در مدرسه #عاشورا روستای بوئینگ گذراندم و بعد از آن دوره ی راهنمایی را نیز با تمام سختی و #بی_امکاناتی در مدرسه ی امام جواد (ع)روستایمان (بوئینگ)سپری کردم و بعد از اتمام دوره ی راهنمایی با پیشنهاد مدیر مدرسه در آزمون ورود به مدرسه نمونه دولتی ثبت نام کردم و خوشبختانه قبول هم شدم و همین باعث شد که من دوره دبیرستان را در مدرسه نمونه دولتی صاحب الزمان (عج)شهرستان رودبار جنوب با معلمانی نمونه ولی امکاناتی ضعیف سپری کنم.

کنکور_تا_دانشگاه:

ابتدا زیاد به درس خواندن اهمیت نمی دادم و کنکور را یک آزمون ساده و پیش پا افتاده میدانستم ولی بعد با اصرار خانواده و راهنمایی های دایی عزیزم ( حسین_یارالهی) و دیدن شرایط زندگی و سختی ها و مشکلاتی که در دوران مدرسه پشت سر گذاشته بودم تصمیم به درس خواندن گرفتم و همین باعث شد من بتوانم سهمیه دانشگاه فرهنگیان را کسب کنم و اینک دانشجوی ترم پنج دانشگاه فرهنگیان هستم .

رمز موفقیتتان :

تلاش ، دعای خیر پدر و مادرم ،توکل بر خدا و توصیه بعضی از عزیزان

توصیه به جوانان یا مردم یا سخنی با مسئولین و مردم :

درجهت پیشرفت و آبادانی شهرزهکلوت مردم وجوانان باهم نهایت همکاری راداشته باشند وباتوجه به وجود نیروهای_بومی و کارآمد از تصدی پست های کلیدی توسط نیروهای غیربومی به جدجلوگیری کنند.

هدفتون بعد از اتمام_تحصیل :

تلاش وکوشش ازتمام وجود و دلسوزانه درجهت کمک به امربهبود #کیفیت_آموزشی_مدارس_مناطق_محروم زهکلوت ورفع مشکلات وخدمتگزاری خالصانه به مردم و دانش آموزان این خطه.

اگر قرار بود به مسئولین شهرستان و جنوب کرمان نمره بدی نمره شون چند بود؟

مدیریت_جهادی:
اقتصاد_مقاومتی:
وضعیت_آموزشی :
جایگاه مردم نزد مسئولین:

کلام_اخر :

توصیه می کنم به دانش آموزان و دانشجوان عزیز که با تلاش و کوشش در عرصه علم و دانش مانع ورود افراد غیر بومی در عرصه آموزشی این شهر و منطقه شوند که این آموزش پایه و تضمینی برای پیشرفت و آبادانی شهرمان است .


منبع: کانال دیدبان زهکلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا